Ontdek direct welke diensten en oplossingen uw bedrijf verder helpen.
Met de software van Payt automatiseert u alle handelingen rondom debiteurenbeheer, van de eerste factuur tot de laatste aanmaning. De directe koppeling met uw administratiesoftware maakt het voor elk bedrijf mogelijk debiteuren automatisch aan openstaande facturen te herinneren.
Automatiseer uw facturatieproces
Start automatisch een incassotraject
Geschikt voor bedrijven van elk formaat
Structurele opvolging van uw facturen en het aanbieden van meerdere betaalmethoden zorgt dat debiteuren hun facturen 30% sneller betalen.
Door uw debiteurenbeheer te automatiseren met Payt, bespaart u tot wel 80% van uw tijd. U kunt zich dus richten op andere zaken.
Op basis van het aantal facturen dat maandelijks u verstuurt, bepalen wij de prijs van uw pakket. U heeft al een maatpakket vanaf € 24,95 per maand.
Er komt een specialist langs om alles te regelen. Van de boekhoudkoppeling tot het inrichten van uw debiteurenproces. Door alles effectief in te richten, bespaart u gemiddeld tot wel 80% van uw tijd.
Bepaal samen de momenten dat Payt facturen verstuurt
U blijft altijd in controle over de mate van automatisering
Richt de software in op basis van eigen huisstijl en branding
U begint met factureren door facturen aan te maken in uw eigen facturatie- of boekhoudprogramma. U volgt de betaalstatus vervolgens via het online dashboard van Payt.
Zie direct welke facturen zijn voldaan en welke niet
Maak facturen aan in uw eigen facturatie- of boekhoudprogramma
Klanten betalen via iDEAL, Bancontact, Paypal of automatische incasso
Wanneer een klant niet betaalt, volgt Payt het debiteurenproces – indien gewenst – automatisch op met een incassotraject. Treed op ieder moment in contact met uw klant en stop of pauzeer het proces wanneer u wilt.
Start een incassotraject voor slechts € 19,95 per zaak
Payt herinnert uw klant meermaals aan de openstaande facturen
Houd de wettelijke incassokosten zelf of scheld ze kwijt bij uw klant
Als zelfs een incassotraject niet werkt, is de laatste optie een deurwaarder inschakelen. Payt verzamelt tijdens het traject alle communicatie met uw debiteur in één online dossier. Dit kan u snel overdragen aan de deurwaarder.
Payt stelt een handig dossier van uw debiteur op
Zet het incassodossier direct door naar de deurwaarder
Bepaal zelf uw deurwaarder of kies een door Payt gekozen deurwaarder
Ontdek in onze korte video hoe debiteurenbeheer van Payt helpt om sneller en eenvoudiger betaald te krijgen.
Naadloze integratie met uw bedrijfssoftware
Volledig overzicht over uw openstaande facturen
Stimuleer het betaalgedrag van uw klanten
Zorg voor een betere relatie met uw debiteuren
Verstuurt u maandelijks 1-250 facturen? Dan is een van onze standaardpakketten zeer geschikt voor uw bedrijf.
Bespaar tot 80% op uw tijd
Krijg facturen 30-50% sneller betaald
Verstuur facturen in uw huisstijl
Verstuurt u maandelijks 251-50.000 facturen? Gun uzelf automatisering en zorg voor effectief debiteurenbeheer voor uw onderneming.
Automatiseer administratieve taken
Naadloze integratie met uw software
Voeg ongelimiteerd gebruikers toe
Verstuurt u maandelijks meer dan 50.000 facturen en kan dit oplopen tot miljoenen? Dan is het complete softwarepakket de ideale keuze.
Integratie met 600+ boekhoudpakketten
Simpele interne communicatie
Voeg ongelimiteerd gebruikers toe
Ontdek alle mogelijkheden van Payt tijdens een persoonlijk en vrijblijvend gesprek met een van onze specialisten. Klanten van ABN AMRO maken de eerste maand kosteloos gebruik van de software van Payt.
"Sinds we live zijn gegaan met Payt debiteurenbeheer zijn er al duizenden herinneringen verstuurd, waarvan ruim 80% vervolgens is betaald door de klant. Ook heeft het in gebruik nemen van Payt ertoe geleid dat we intern het een en ander konden fine-tunen, omdat Payt veel van ons werk uit handen neemt."
"Vanuit de factuur, herinnering en online omgeving kunnen studenten direct met onder meer iDeal betalen. Het record van snelste betaling staat nu op 17 seconden na het versturen van facturen met een iDeal-link erin!"
Debiteurenbeheer van Payt is een commerciële samenwerking tussen ABN AMRO en externe partner Payt. Het doel van de samenwerking is bedrijven helpen met automatiseren van hun debiteurenbeheer en het verbeteren van hun cashflow en liquiditeit. Gebruikmaken van de software voor debiteurenbeheer van Payt is geheel vrijwillig. ABN AMRO brengt u alleen in contact met Payt en is niet verantwoordelijk of aansprakelijk voor de diensten van Payt. Er wordt op geen enkele wijze klantdata van ABN AMRO gebruikt.
Payt is het grootste debiteurenbeheer-platform van de Benelux en breidt zich snel uit in Ierland, Engeland en Spanje. Het doel van Payt is om debiteurenbeheer van bedrijven persoonlijker, efficiënter en effectiever te maken door het proces te automatiseren, zonder het persoonlijk contact tussen klant en debiteur uit het oog te verliezen.
De missie van Payt is ervoor zorgen dat uw facturen sneller en gemakkelijker worden betaald.
Payt is geschikt voor kleine, middelgrote en grootzakelijke bedrijven die (meer dan) regelmatig verkoopfacturen versturen. In Nederland werken er al zo’n 2.000 bedrijven samen met Payt. Sommige klanten van Payt versturen tientallen facturen per maand, sommige klanten miljoenen per jaar. Dit geldt voor zowel klanten die zich richten op de B2B-markt als klanten die zich richten op particuleren,
Payt is vooral interessant voor bedrijven met bestaande boekhoudsoftware, die vaak makkelijk te koppelen is met de software van Payt.
Nee, ABN AMRO ontvangt geen vergoeding wanneer u een overeenkomst aangaat met Payt. ABN AMRO brengt u alleen in contact met Payt.
Nee, er wordt geen klantdata van ABN AMRO gebruikt. ABN AMRO is geen onderdeel van de overeenkomst die u in het kader van de dienstverlening van Payt aangaat.
Voor vragen kunt u terecht bij Payt. Payt is telefonisch te bereiken op (085) 0656744 of per mail via sales@paytsoftware.com
Ja, Payt werkt ook samen met New10: een dochteronderneming van ABN AMRO die u helpt snel (online) zakelijke financieringen te verkrijgen. De samenwerking tussen Payt en New10 maakt voorfinanciering van uw openstaande facturen mogelijk.
Payt is het grootste debiteurenbeheer-platform van de Benelux en breidt zich snel uit in Ierland, Engeland en Spanje. Het doel van Payt is om debiteurenbeheer van bedrijven persoonlijker, efficiënter en effectiever te maken door het proces te automatiseren, zonder het persoonlijk contact tussen klant en debiteur uit het oog te verliezen.
De missie van Payt is ervoor zorgen dat uw facturen sneller en gemakkelijker worden betaald.