Verbeter uw cashflow met effectief debiteurenbeheer

Debiteurenbeheer van Payt
Geautomatiseerd debiteurenbeheer voor iedereen

Met de software van Payt automatiseert u alle handelingen rondom debiteurenbeheer, van de eerste factuur tot de laatste aanmaning. De directe koppeling met uw administratiesoftware maakt het voor elk bedrijf mogelijk debiteuren automatisch aan openstaande facturen te herinneren.

logo

Debiteurenbeheer van Payt

Benieuwd hoe geautomatiseerd debiteurenbeheer uw bedrijf verder helpt?
Plan een vrijblijvende demo
  • Automatiseer uw facturatieproces

  • Start automatisch een incassotraject

  • Geschikt voor bedrijven van elk formaat

Facturen 30% sneller betaald

Structurele opvolging van uw facturen en het aanbieden van meerdere betaalmethoden zorgt dat debiteuren hun facturen 30% sneller betalen.

Bespaar 80% van uw tijd

Door uw debiteurenbeheer te automatiseren met Payt, bespaart u tot wel 80% van uw tijd. U kunt zich dus richten op andere zaken.

Maatpakket vanaf € 24,95 p/m

Op basis van het aantal facturen dat maandelijks u verstuurt, bepalen wij de prijs van uw pakket. U heeft al een maatpakket vanaf € 24,95 per maand.

Hoe werkt Payt?

We richten Payt voor u in

Er komt een specialist langs om alles te regelen. Van de boekhoudkoppeling tot het inrichten van uw debiteurenproces. Door alles effectief in te richten, bespaart u gemiddeld tot wel 80% van uw tijd.

  • Bepaal samen de momenten dat Payt facturen verstuurt

  • U blijft altijd in controle over de mate van automatisering

  • Richt de software in op basis van eigen huisstijl en branding

U kan beginnen met factureren

U begint met factureren door facturen aan te maken in uw eigen facturatie- of boekhoudprogramma. U volgt de betaalstatus vervolgens via het online dashboard van Payt.

  • Zie direct welke facturen zijn voldaan en welke niet

  • Maak facturen aan in uw eigen facturatie- of boekhoudprogramma

  • Klanten betalen via iDEAL, Bancontact, Paypal of automatische incasso

Start automatisch een incassotraject

Wanneer een klant niet betaalt, volgt Payt het debiteurenproces – indien gewenst – automatisch op met een incassotraject. Treed op ieder moment in contact met uw klant en stop of pauzeer het proces wanneer u wilt.

  • Start een incassotraject voor slechts € 19,95 per zaak

  • Payt herinnert uw klant meermaals aan de openstaande facturen

  • Houd de wettelijke incassokosten zelf of scheld ze kwijt bij uw klant

Schakel een deurwaarder in via Payt

Als zelfs een incassotraject niet werkt, is de laatste optie een deurwaarder inschakelen. Payt verzamelt tijdens het traject alle communicatie met uw debiteur in één online dossier. Dit kan u snel overdragen aan de deurwaarder.

  • Payt stelt een handig dossier van uw debiteur op

  • Zet het incassodossier direct door naar de deurwaarder

  • Bepaal zelf uw deurwaarder of kies een door Payt gekozen deurwaarder

Ontdek hoe u via Payt sneller betaald krijgt

Ontdek in onze korte video hoe debiteurenbeheer van Payt helpt om sneller en eenvoudiger betaald te krijgen.

  • Naadloze integratie met uw bedrijfssoftware

  • Volledig overzicht over uw openstaande facturen

  • Stimuleer het betaalgedrag van uw klanten

  • Zorg voor een betere relatie met uw debiteuren

Voor wie is Payt?
Kleine bedrijven

Verstuurt u maandelijks 1-250 facturen? Dan is een van onze standaardpakketten zeer geschikt voor uw bedrijf.

  • Bespaar tot 80% op uw tijd

  • Krijg facturen 30-50% sneller betaald

  • Verstuur facturen in uw huisstijl

Middelgrote bedrijven

Verstuurt u maandelijks 251-50.000 facturen? Gun uzelf automatisering en zorg voor effectief debiteurenbeheer voor uw onderneming.

  • Automatiseer administratieve taken

  • Naadloze integratie met uw software

  • Voeg ongelimiteerd gebruikers toe

Grootzakelijke markt

Verstuurt u maandelijks meer dan 50.000 facturen en kan dit oplopen tot miljoenen? Dan is het complete softwarepakket de ideale keuze.

  • Integratie met 600+ boekhoudpakketten

  • Simpele interne communicatie

  • Voeg ongelimiteerd gebruikers toe

Ervaringen van ondernemers

"Sinds we live zijn gegaan met Payt debiteurenbeheer zijn er al duizenden herinneringen verstuurd, waarvan ruim 80% vervolgens is betaald door de klant. Ook heeft het in gebruik nemen van Payt ertoe geleid dat we intern het een en ander konden fine-tunen, omdat Payt veel van ons werk uit handen neemt."

Jesse van Hofwegen, Business Analyst Quooker

"Vanuit de factuur, herinnering en online omgeving kunnen studenten direct met onder meer iDeal betalen. Het record van snelste betaling staat nu op 17 seconden na het versturen van facturen met een iDeal-link erin!"

Jean-Paul Heunks, Hoofd Financiële Administratie Hanzehogeschool
Een samenwerking met Payt

Debiteurenbeheer van Payt is een commerciële samenwerking tussen ABN AMRO en externe partner Payt. Het doel van de samenwerking is bedrijven helpen met automatiseren van hun debiteurenbeheer en het verbeteren van hun cashflow en liquiditeit. Gebruikmaken van de software voor debiteurenbeheer van Payt is geheel vrijwillig. ABN AMRO brengt u alleen in contact met Payt en is niet verantwoordelijk of aansprakelijk voor de diensten van Payt. Er wordt op geen enkele wijze klantdata van ABN AMRO gebruikt.

Veelgestelde vragen

Wat is Payt?

Payt is het grootste debiteurenbeheer-platform van de Benelux en breidt zich snel uit in Ierland, Engeland en Spanje. Het doel van Payt is om debiteurenbeheer van bedrijven persoonlijker, efficiënter en effectiever te maken door het proces te automatiseren, zonder het persoonlijk contact tussen klant en debiteur uit het oog te verliezen.

De missie van Payt is ervoor zorgen dat uw facturen sneller en gemakkelijker worden betaald.

Voor wie is Payt?

Payt is geschikt voor kleine, middelgrote en grootzakelijke bedrijven die (meer dan) regelmatig verkoopfacturen versturen. In Nederland werken er al zo’n 2.000 bedrijven samen met Payt. Sommige klanten van Payt versturen tientallen facturen per maand, sommige klanten miljoenen per jaar. Dit geldt voor zowel klanten die zich richten op de B2B-markt als klanten die zich richten op particuleren,

Payt is vooral interessant voor bedrijven met bestaande boekhoudsoftware, die vaak makkelijk te koppelen is met de software van Payt.

Krijgt ABN AMRO een vergoeding?

Nee, ABN AMRO ontvangt geen vergoeding wanneer u een overeenkomst aangaat met Payt. ABN AMRO brengt u alleen in contact met Payt.

Wordt ABN AMRO klantdata gebruikt?

Nee, er wordt geen klantdata van ABN AMRO gebruikt. ABN AMRO is geen onderdeel van de overeenkomst die u in het kader van de dienstverlening van Payt aangaat.

Ik heb een vraag over Payt, waar kan ik terecht?

Voor vragen kunt u terecht bij Payt. Payt is telefonisch te bereiken op (085) 0656744 of per mail via sales@paytsoftware.com

Wat zijn de kosten van debiteurenbeheer van Payt?
De diensten van Payt zijn te gebruiken vanaf € 24,95 per maand. Wanneer u maandelijks meer dan 250 facturen stuurt, doen wij graag een persoonlijk voorstel. Ontdek meer over de tarieven van Payt.
Heeft ABN AMRO andere samenwerkingen met Payt?

Ja, Payt werkt ook samen met New10: een dochteronderneming van ABN AMRO die u helpt snel (online) zakelijke financieringen te verkrijgen. De samenwerking tussen Payt en New10 maakt voorfinanciering van uw openstaande facturen mogelijk.

Payt is het grootste debiteurenbeheer-platform van de Benelux en breidt zich snel uit in Ierland, Engeland en Spanje. Het doel van Payt is om debiteurenbeheer van bedrijven persoonlijker, efficiënter en effectiever te maken door het proces te automatiseren, zonder het persoonlijk contact tussen klant en debiteur uit het oog te verliezen.

De missie van Payt is ervoor zorgen dat uw facturen sneller en gemakkelijker worden betaald.