In dit artikel gaan wij dieper in op hoe Achteraf Betalen het vertrouwen terugbrengt in de zakelijke betalingen en jouw toegang geeft tot een unieke betaalmethode.
1. Eerst-zien, dan-betalen
Stel je hebt dringend voorraad nodig of materiaal en jouw normale leverancier is niet beschikbaar, als jij dan je eerste bestelling met Achteraf Betalen kan plaatsen kun je er zeker van zijn dat je bestelling voldoet aan jouw kwaliteitseisen voordat je hoeft te betalen. Met Achteraf Betalen kun je orders tot wel € 100.000 later betalen, dus ook grotere bestellingen kun je op deze manier plaatsen. Ook is het handig voor periodes waarin je misschien net niet de cashflow hebt om op een belangrijke kans in te spelen. Dus wel toegang tot je benodigde producten of materialen, maar pas betalen wanneer het jou uitkomt.
2. Reken snel, eenvoudig en zonder gedoe je online bestelling af
3. Administratief eenvoudig
Veel bedrijven betalen graag op factuur omdat dit ook voor de boekhouding eenvoudiger is. Door de factuur in het systeem te verwerken kan het gemakkelijk door de financiële afdeling betaald worden en blijft het duidelijk welke kosten door wie gemaakt worden.
Achteraf Betalen biedt alle voordelen die traditioneel op factuur betalen ook biedt, alleen komen daar nog extra voordelen bovenop.
Voor de koper zijn er namelijk geen extra kosten aan Achteraf Betalen, alleen de verkoper betaalt een klein percentage aan ABN AMRO als vergoeding.